dinsdag 10 april 2012

Villa Brocante..

Ik wil graag nog even terugkomen op mijn vorige post; 'Winkeltje spelen'  

Ik heb een aantal jaren een winkel gehad waar ik van alles verkocht. Brocante, woon- en kinderkameraccessoires, kortom een hele leuke mix! De winkel werd destijds ook vermeld in de rubriek: 'Leukste kinderwinkels' van Ariadne at Home. 

Het was toch best moeilijk om staande te blijven als klein winkeltje en uiteindelijk de keuze gemaakt om te stoppen. In de zomer is de winkel alweer 4 jaar gesloten...

Nooit spijt gehad, maar het wel enorm gemist. Het contact met de klanten, de inkoop (!), het stylen in de winkel, advies geven, noem maar op! 

Hieronder wat foto's om een impressie te geven. Leuk voor diegene die het niet kennen, en waarschijnlijk leuk om nog 'ns te zien voor diegene die wel 'ns een bezoekje brachten! 









De winkel was een super ervaring, maar nu even niet!
Gebruik m'n creatieve geest nu op allerlei andere manieren die me goed bevallen! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten