vrijdag 1 juni 2012

Veranda

We zijn momenteel druk bezig met onze nieuwe veranda, of afdak/overkapping, wat je 't wil noemen! 

Het timmerwerk is klaar, nu bezig met gronden en lakken. De muren worden nog gestuct, houten vloer erin en dan stylen maar! Heb op Pinterest mooie plaatjes gevonden waar ik veel inspiratie uit kan halen! 
Zie hieronder... Ik pluk van alles wat uit de plaatjes!

Onze tuintafel komt er te staan met aan 1 kant een bank en aan de andere kant wil ik graag stoelen, maar welke?!? Dus als iemand een leuke tip heeft...Ik wil liever geen 'standaard' tuinstoel..







Fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Kom maar op met dat mooie weer,jullie zitten er goed bij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou verschillende stoelen doen, niet allemaal dezelfde,
    ik weet niet welke kleur jullie willen, maar oud blauw, wit, creme,en een versleten look doen het altijd goed,evt.verschillende kussentjes erop en klaar ben je.

    BeantwoordenVerwijderen